برگزاری مراسم هفته ی کیفیت بخشی آموزش
براساس روز شمار هفته ی کیفیت آموزش ، برنامه هایی در پردیس علامه طباطبایی در روز یکشنبه مورخ 21/8/96 راس ساعت 11صبح با حضور دکتر علی آقایی جودکی مدیریت امور پردیس های استان لرستان و حجت الاسلام دکتر حاتمی نماینده محترم نهاد رهبری واساتید ومسؤولین آموزش وسایر کارکنان در سالن پیامبر اعظم (ص) این دانشگاه « با محوریّت کیفیت آموزشی وایده های برترآموزشی » برگزار شد .ابتدا دکتر علی آقایی جودکی ضمن عرض تسلیت ایام اربعین وتشکر وقدردانی از کلیّه ی عزیزان حاضر در جلسه اظهار داشتند که تمام جنبه های زندگی انسان نیازمند آموزش است ودر سایه آموزش ،مسائل فردی ، اجتماعی وسازمانی انسان اتّفاق می افتد . سپس دکتر سعید رومانی از اساتید محترم دانشگاه به طور مفصل در خصوص انواع برنامه ریزی ایراد سخن نمودند و اظهار داشتند مهمترین مطالب آموزش باید در زندگی اجرا شود وآن هم طوری اجرا شود که اثرگذار باشد . برای این که برنامه ی خوبی داشته باشیم باید انواع متخصص در کنار آن داشته باشیم که بر اساس الگو باشد و آن هم به سمت الگوی الکترونیکی . همچنین به مناسبت این هفته طی مراسمی در روز شنبه 20/8/96از 24 نفر از دانشجو معلّمان رتبه های برتر رشته های مختلف توسط مسؤولین داتشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد .
باز ، در تاریخ 24/8/96 جلسه ونشست کیفیت آموزشی ، با حضور ریاست و معاونت آموزشی وپژوهشی دانشگاه واستقبال کم نظیر معاونین وکارشناس مسؤولان محترم مقاطع مختلف ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه ادارات ناحیه یک و دو خرم آباد و مسؤول حراست دانشگاه ، برگزار شد. در این نشست جناب آقای دکتر جودکی در خصوص موضوع مزبور ایراد سخن نمودند و اظهار داشتند محور اصلی کیفیت آموزش دانشگاه فرآیند کارورزی است. کارورزی در حقیقت ترکیب دانش و تجربه است. دانشجو آنچه در دانشگاه آموخته است در مدرسه تجربه می کند و در شکل گیری معلمی او بسیار مفید و موثر خواهد بود. دانشجو فرآیند تربیت و یادگیری را هم زمان فرا می گیرد و به نحو احسن تربیت می کند و آنچه را فرا گرفته در محضر معلمی تجربه می کند . انتظاری که از مدیران و اساتید کارورزی داریم این است که با هم فکری و هم اندیشی دانشگاه و آموزش و پرورش طوری عمل کنند که دانشجو دچار سردرگمی نشود و طرز تلقی مدیران از دانشجو معلمان به نحوی صورت گیرد که به عنوان معلم به آنها بنگرند و معلمین دلسوزی انتخاب شوند که به آنان امیدواری داده و انگیزه آنان را مضاعف نمایند و بیشتر در کلاس درس معلمین با تجربه که دارای روش تدریس نوین باشند حضور یابند . سپس دکتر مسلم قبادیان مسؤول کارگروه کارورزی دانشگاه در خصوص سند تحول بنیادین و مقایسه نظام آموزشی کشور با سایر کشور ها و مسؤولیت پذیری دانشجو معلمان و اهمیت و جایگاه کارورزی نکاتی بیان نمودند، سپس کلیه مدعوّین و مدیران به چالش های موجود و پیش روی کارورزی پرداختند و پیشنهادات خود را در جهت بهبود آن ارائه نمودند از جمله: داشتن تولید محتوا به دلیل قوی بودن و با انگیزه بودن نسبت به سایر معلمین . شرکت آنان در طرح های مختلف و متنوع آموزش و پرورش . آشنا نمودن دانشجو معلمان نسبت به قوانین انضباطی ، آموزشی و اداری نظم حضور و نشاط به دانش آموزان ، عدم هماهنگی سر فصل دروس دانشگاه با دروس آموزش و پرورش ، گذراندن دوره های کتب جدید التألیف توسط مدرسان آن درس مربوطه ، جهت سهولت و کنترل بهتر، درآمار دانشجویان کارورزی که معضلی برای کنترل آنها و کمبود فضای موجود درمدرسه است، تجدید نظر شود . در پایان مسؤولین دانشگاه پاسخ های لازم را ارائه نمودند و هدایایی به مدیران و اساتید کارورز اهداء گردید .